Veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien jouw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Je kunt ook mailen naar info@diner-cadeau.nl of bellen naar +32 2 586 00 13.
Ik wil meer weten over de dinerbon van Diner Cadeau
Wat is Diner Cadeau precies?
» Diner Cadeau is dé dinerbon van Nederland. Door de hoogwaardige aangesloten restaurants geeft je echt een belevenis cadeau. De kaarthouder kan met de dinerbon van Diner Cadeau een lunch en/of diner betalen.
Waar kan ik Diner Cadeau kopen?
» Je kunt de dinerbon van Diner Cadeau bestellen via deze website. Diner Cadeau is daarnaast ook landelijk verkrijgbaar bij meer dan 1000 verkooppunten. Kijk bij verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij jou in de buurt.
In welke waarden is Diner Cadeau verkrijgbaar?
» Je kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op de dinerbon van Diner Cadeau is geen BTW van toepassing.
Welke producten kan ik met de dinerbon van Diner Cadeau kopen?
» Je kunt bij elk aangesloten restaurant terecht met jouw dinerbon. Je kunt met jouw Diner Cadeaukaart betalen voor een lunch of een diner. Zie het overzicht op de website voor o.a. de openingstijden.
Hoe lang is Diner Cadeau geldig?
» Diner Cadeau heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. De geldigheid van jouw Diner Cadeau kun je bekijken m.b.v. de saldochecker.
Is het mogelijk een dinerbon van Diner Cadeau te verlengen?
» Het is niet mogelijk om jouw Diner Cadeau te verlengen.
> Ik heb een vraag over het geven van Diner Cadeau
Hoe kan ik een dinerbon van Diner Cadeau geven?
» Diner Cadeau geef je eenvoudig door één van onze verkooppunten te bezoeken of door de dinerbon te bestellen op deze website. Diner Cadeau kun je opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. Jij of de ontvanger ontvangt de Diner Cadeau altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.
Hoe kan ik Diner Cadeau betalen?
» Je betaalt jouw dinerbon van Diner Cadeau met iDEAL. Zo internet bankier je eenvoudig, betrouwbaar en snel via jouw eigen bank. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.
Wat is de levertijd van een Diner Cadeau?
» Jouw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer jouw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de dinerbon dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!
Kan ik de dinerbon van Diner Cadeau ook per e-mail ontvangen?
» Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de dinerbon die je per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.
Hoe wordt Diner Cadeau verzonden?
» Jouw bestelde dinerbon van Diner Cadeau wordt via PostNL verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
» Wanneer je een dinerbon van Diner Cadeau bestelt, betaal je € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde dinerbonnen.
Moet ik betalen voor de verpakking?
» Nee, de dinerbon van Diner Cadeau wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.
Ik probeer een dinerbon van Diner Cadeau te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?
» Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@diner-cadeau.be. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op!
Ik heb een dinerbon van Diner Cadeau besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?
» Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@diner-cadeau.be. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op!
> Ik heb een vraag over het inwisselen van de dinerbon van Diner Cadeau
Hoe kan ik het saldo van mijn Diner Cadeau opvragen?
» Vul jouw kaartnummer in bij de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van jouw Diner Cadeau op te vragen. Het kaartnummer van jouw Diner Cadeau vind je op de achterzijde van de dinerbon.
Hoe kan ik een Diner Cadeau inwisselen?
» Ga naar één van de aangesloten restaurants bij jou in de buurt. Een aangesloten restaurant accepteert jouw Diner Cadeau via de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van jouw Diner Cadeau toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaal je middels pin of cash eenvoudig bij. Je kunt met jouw dinerbon van Diner Cadeau betalen voor een lunch of een diner.
Kan ik meerdere Diner Cadeau's tegelijk inwisselen?
» Jazeker! Alle aangesloten restaurants accepteren meerdere Diner Cadeau's tegelijkertijd.
Moet ik Diner Cadeau in één keer besteden?
» Nee, dat hoeft niet. Je kunt de Diner Cadeaukaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 2 jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.
Kan ik mijn Diner Cadeau ook besteden bij één van de verkooppunten?
» Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen Diner Cadeau's, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. Je kunt de dinerbon van Diner Cadeau alleen besteden bij de aangesloten restaurants die op deze site vermeld staan.
Kan ik mijn dinerbon van Diner Cadeau voor contant geld inwisselen?
» Nee, Diner Cadeau kan uitsluitend worden ingewisseld voor een lunch of diner bij een aangesloten restaurant naar keuze.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
» Dinerbonnen en cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.
Hoe snel worden bestelde producten geleverd?
» In de bevestingsmail die je ontvangt na het bestellen van de dinerbon vind je de levertijd van jouw bestelling. Indien je Diner Cadeau op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.
Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.
» Stuur dan een e-mail naar info@diner-cadeau.be.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
» Je kunt middels iDEAL betalen. Wanneer je een bestelling doet vanuit een bedrijf kun je met een factuur betalen. Ook wanneer je via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.
> Ik heb een probleem met het inwisselen van de dinerbon van Diner Cadeau
Wat moet ik doen als Diner Cadeau niet werkt in het restaurant?
» Er bestaat een kans dat de magneetstrip van jouw dinerbon is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan gebeuren als de kaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer jouw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kun je een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met jouw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen je een nieuw exemplaar.
Een restaurant wilde mijn dinerbon niet innemen terwijl hij wel staat vermeld als aangesloten restaurant. Hoe kan dit?
» Het is mogelijk dat een enkel lid (van een winkelketen) besloten heeft om Diner Cadeau niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht je een restaurant tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen met het restaurant om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.
Mijn dinerbon van diner Cadeau is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?
» Wanneer jouw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kun je een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met jouw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen je een nieuw exemplaar.
> Zakelijke bestellingen
Hoe bestel ik dinerbonnen van Diner Cadeau voor mijn bedrijf?
» Voor meer informatie over Diner Cadeau als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun je contact op nemen met Diner Cadeau via zakelijk@giftcardsgroup.com. Of bel naar 085 208 7018. Indien de bestelling meer dan €500 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,05.
Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van een dinerbon van Diner Cadeau als zakelijke klant?
» Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Diner Cadeau. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk' op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met Diner Cadeau via zakelijk@giftcardsgroup.com. Of bel naar 085 208 7018.
> Overige vragen
Ik ben per ongeluk mijn dinerbon van Diner Cadeau kwijtgeraakt. Wat nu?
» Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om jouw Diner Cadeau goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.
Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?
» Op elke eerste Maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
> Ik heb een klacht of opmerking over de dinerbon
Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?
» Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen binnen drie werkdagen op jouw klacht reageren.
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen jouw vraag binnen 3 werkdagen beantwoorden.